Pre spoločnosť AFEED a. s., pracujeme od jej vzniku. Pri našej spolupráci sme prešli všetkými fázami. Vytvorili sme corporate identity, produktové značky (AFEEDmix, A-start, atď.), rôzne propagačné materiály, web stránku, prezentačné video. Pre spoločnosť pripravujeme rôzne podujatia, ako sú stretnutia a prezentácie pre obchodných partnerov, výstavy a teambuildingy.
Úlohou tohoto projektu bola revitalizácia budovy hotela LUX v Banskej Bystrici. Jej majitelia sa rozhodli časť priestorov hotela pretvoriť na developerský projekt LUX RESIDENCE, ktorý ich vyplnil luxusnými bytovými jednotkami a kancelárskymi priestormi. Na tomto projekte sme pracovali na všetkých fázach od plánovania až po realizáciu kampane. Výsledkom sú predané priestory, ich noví spokojní majitelia a v neposlednom rade naši zadávatelia, ktorí okrem hotelových, rozšírili svoje služby o starostlivosť o rezidentov.
Hlavnou myšlienkou tohoto projektu bolo spojiť rôznych šikovných remeselníkov pod jednu silnú značku. Dizajn, ktorý sme navrhli, spájal jednotlivé remeslá, ako keramiku s rezbárstvom, tradičným fúkaným sklom aj textilnou výrobou. Neskôr pribudla potravinová línia, výroba a spracovanie medu a produkt Koláč vo fľaši. Tento projekt a jeho produkty sú určené pre firemnú klientelu, ako darčekové a úžitkové predmety.
VISIT Banská Bystrica je projekt, ktorého úlohou nebolo vytvoriť značku mesta, ale značku turistickej destinácie. Tento rozsiahly projekt podporuje a zakrýva aktivity rôznych subjektov, ktorých činnosti participujú na produktoch a službách, kultúrnych aj športových podujatiach v meste. V minulosti mal rozsiahlu mediálnu podporu, vďaka premyslenému mediálnemu plánovaniu a partnerským mediálnym spoločnostiam.
Tento projekt vznikol na základe iniciatívy dobrovoľníkov a súkromného sektora. Jeho cieľom bolo vytvoriť cestu, ako produkt v cestovnom ruchu, ktorý sa opiera o históriu banského regiónu. Cesta spája mestá Banská Bystrica, Kremnica, Banská Štiavnica a Zvolen. Výstupom našej práce bol názov a logo projektu, tvorba corporate identity, propagácia a spolupráca pri označovaní trasy. Pracovali sme na tvorbe propagačných materiálov a bedekrov.
Spolupráca s pani Lenkou Balkovičovú je z kategórie politického marketingu. V tomto prípade sme mali v jej predvolebnej kampani na starosti vizuálnu stránku a prípravu mediálnych výstupov.
Volebná kampaň na kandidatúru pána Petra Gogolu na post primátora mesta Banská Bystrica, je príkladom komplexného strategického plánovania. Od spracovanie výsledkov prieskumných agentúr, cez tvorbu loga a vizuálov kampane, sloganov, posolstva, mítingov, mediálneho plánu až po víťaznú volebnú noc.